Nu se doarme!


Ultima calatorie, fara prea multe incidente, a decurs exact cum trebuia sa decurga o “distractie” de genul asta. Am facut poze frumoase in schimb!


Pe Promenade, in Hannover


Adrian (clientul), cu un artist local


La bere, in Hannover.


Eu cu Adrian si masina cumparata.


Adrian si vanzatorul


Gata de drum! Avem 1.600 de km in fata.


Prima experienta a lui Adrian pe Autobahn.


Poza regulamentara de pe drum:)



Pauza de tigara / prilej de pozat masinuta.


Un nene care mergea linistit cu 160 km/h pe “chestia” aia.





La Marcel, un prieten si colaborator, colectia de masini de epoca.


Marcel si Caddilacul din dotare:)

In concluzie, foarte multe nu-s de povestit de data asta, am preferat sa prezint ceva in imagini. Nu a fost o calatorie neobisnuita, poate exceptand faptul ca a intarziat avionul din Cluj, nu am reusit sa ridicam masina inchiriata in prealabil, a intarziat si trenul din Dortmund spre Hannover si-am ramas sa petrecem neprevazut o noapte (frumoasa dealtfel) in acest oras absolut minunat: Hannover.

1 comment
  1. Anca said:

    Chiar e dragut…orasul! Da tot ma iau de “artistul local” intr-o zi!:)) Data viitoare vin si eu la bere 😀

Leave a comment